Gå til innhold

Fotograf til bryllupet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å velge en fotograf som skal ha 3500,- for fotografering+ 20 stk bilder på cd til fri bruk, samt en forstørrelse i A4 format. dette er ikke noe kjent fotograf, men veldig mange som er fornøyde med henne..

Er så usikker.. Hva hadde dere gjort?

link til hjemmesiden hennes :

http://www.123hjemmeside.no/SunnivaF/18724825

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så ut som en flink fotograf.

jeg er ingen ekspert på priser,men syns ikke det hørtes dyrt ut jeg.

vi skal ikke ha fotograf,har flere i familien som er flinke til å ta bilder og som har ordentlig kamera.. så jeg har ikke sjekket priser på fotografer engang...

Skrevet

Dette synes jeg ikke hørtes dyrt ut. Skal legge meg nå, så orker ikke å gå inn på linken. :-P

Men vi skal selv ha fotograf i bryllupet, og betaler 4700,-.

Dette er ingen kjede, og vi skal feire bryllupet på et sted hvor utvalget i fotografer ikke er videre imponerede.

Prisen inkluderer at han tar bilder under vielsen og etterpå, i alt 2 timer. Vi er garantert 20 gode prøvebilder, men får uansett alle bildene han tar. Vi får bildene på CD (vet ikke om det er kopisperre på filene, og det kommer jeg selvsagt heller ikke til å spørre om!), og vi velger selv når vi vil bestille forstørrelsene. Synes kanskje at denne prisen er litt stiv, men jeg tar ikke sjansen på å la en hobbyfotograf (vi kjenner ingen FLINKE, bare flere som TROR de er flinke), så da får det bare være.

Forøvrig er både lokale, frisør osv RÅDYRT, så det anbefales ikke nødvendigvis å feire herligheten i ingenmannsland. :-P

Skrevet

Höres billig ut, så jeg tror jeg hadde tatt sjansen, iallefall siden hun får gode kritikker.

Skrevet

Har bestilt fotograf til vårt bryllup no...

Han tar 4000, da får vi 20 bilder flott innbundet i 20x20 album pluss cd med bildene han tar til fri bruk ellers....

Detter er ein fotograf som er veldig dyktig....etter min meining...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...