♥ McQueen♥ Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Lurer på å velge en fotograf som skal ha 3500,- for fotografering+ 20 stk bilder på cd til fri bruk, samt en forstørrelse i A4 format. dette er ikke noe kjent fotograf, men veldig mange som er fornøyde med henne.. Er så usikker.. Hva hade dere gjort?
august 2010 Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Det hørtes ut som en bra pris! Men det kommer også litt ann på i hvilken setting hun tar bilder. Er det kun etter vielsen, eller følger hun dere(deg) litt før på dagen og også i kirka? Den dagen jeg gifter meg vil jeg ha en fotograf som følger meg hele morgenen, er i kirka og tar bilder etter vielsen. Det koster ofte litt mer jeg vil tro det er verdt hver eneste krone. Dessuten skal jeg ha en fotograf som gir oss alle bildene til fri bruk på en cd. Heldigvis blir det fler og fler av de.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Hørtes greit ut det da! Så lenge du vet at folk er fornøyd med bildene hun tar! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå