Gå til innhold

skravle tråd...


lchristin-nydelig tulle

Anbefalte innlegg

hei alle sammen.

er i dag i uke 31 og er en hormonell bombe....hehe

skravlesyk, eksplosiv og utrolig tårevåt av alt og ingenting. noen som kjenner seg igjen? hehe..ja det går vel fort nå da, nå er det snart jul,13 dager igjen. er til 6uker til termin når nyttår kommer så det skal vel gå kjapt..men trur mannen min syns det virker lenge ifht. humøret mitt for tiden. er ikke mye han skal si før jeg hugger til...hehe

er skikkelig hissigpropp blitt gitt.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, kjenner at det er mye humørsvingninger her i gården også for tiden. I går gikk jeg forbi en skomaker i nabolaget som hadde gått konkurs, og skrevet takkebrev til alle kundene som hang igjen på døra. Ble så rørt at jeg nesten stod og tørket tårene, midt på gata og midt blant en haug med folk... hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ja det er ikke greit. men jeg kjenner jeg er litt ekstra amper og føler alt er galt. har veldig masse halsbrann, og det blir jeg litt kvalm av egentlig, og kjempe trett. så det hjelper vel på humøret det å.

 

ni uker i gjen nå da, så jeg skal vel overleve..hihi

hvor langt er du på vei da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 uker igjen her, så har litt lenger igjen. Har heldigvis sluppet unna halsbrann (til nå, krysser fingrene for å slippe), men kvalmen gir seg ikke nei! Kjenner igjen trettheten også - ikke bare fryd og gammen dette ;) Men det er jo verdt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er verdt det, absolutt, og alt blir jo glemt så fort hun melder sin adkomst, men fram til da så blir det litt syting og klaging...hehe

 

halsbrannen kom nå for litt over en uke siden på meg. har hatt det egentlig ganske greit. jeg skal ikke klage, men hormonene løper løpsk og det kan egentlig føles verre syns jeg en smerter..

 

men får håpe det går over snart.

 

skal hoppe til sengs nå og får håpe jeg får sove i natt. mannen ligger på stua å snorker,og der får han nok ligge trur jeg for makan til bråk da gitt..hehe

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...