jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Noen som har erfaring med disse, ser de har det på barnas hus. Synes de ser fine ut, men var da ufattelig dyre...
Zyan Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Har en kåpe, og kjole derfra. Fikk de billig på en messe en gang, og ja, veldig dyre, men også veldig fine klær. Men, ikke verdt prisen.
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2008 ok. har du vasket disse klærne i maskinen?
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har kjoler til begge jentene samt genser og bukse. Eeeeeeelsker dem og det gjør mange andre også hehehehe ungene har mye fine klær, men har aldri fått så mye oppmerksomhet som når de hadde på seg kjolene forrige helg. Jeg maskinvasker klærne. Merinoull er dyrt. Det er nydelige detaljer på klærne. De er laget med tanke på at man kan ha dem lenge. Alt av garn er allergitestet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå