Gå til innhold

2kjønn3stønn.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg og forelskelsen din? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du :) Jeg vet sannelig ikke, var hos han mandag,tirsdag og onsdag morgen, men han virket så rar, han sa han bare ikke helt var seg selv. Så jeg har bestemt meg for å bare la han kjøre løpet for en stund, trekke meg litt tilbake og se hva som skjer eller ikke skjer da;)

Uansett kommer jeg til å glede meg over den tiden jeg har hatt med han, selv om det kanskje ikke blir mere ut av det:)

Enn der, er det noe love på gang?:)

Skrevet

Kanskje lurt å la han styre skuta litt, ja.

Gutter/ menn er ikke alltid lett å forstå seg på..

LYKKE TIL ihvertfall ;-)

Og som du sier så er alle positive relasjoner/forhold fint å tenke tilbake på( om det da ikke skulle bli noe mer).

 

Er lykkelig sammen med kjæresten min, jeg :-)

 

Skrevet

Ikkesant, tar det som det kommer ;) Skal på fest og kose meg i kveld så:)

 

Så herlig, heldig er du:)

Skrevet

Ja, jeg vet jeg er heldig. Tar godt vare på han :)

 

Gøy på fest i går?

Skrevet

Det er bra :)

 

Hehe ja, ble døgning på meg;) Og mye flørting, loverboyen er history nå gitt, jeg gidder ikke mere når han er sånn som han er mot meg:O

Skrevet

Han er sikkert for ung for å skjønne hva han går glipp av ;-)

Opp med haka og se fremover!

Skrevet

Jepp:) Jeg har fått meg kjæreste, det var kjærlighet ved første blikk:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...