Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Hvordan går det med deg og forelskelsen din?
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Hei du Jeg vet sannelig ikke, var hos han mandag,tirsdag og onsdag morgen, men han virket så rar, han sa han bare ikke helt var seg selv. Så jeg har bestemt meg for å bare la han kjøre løpet for en stund, trekke meg litt tilbake og se hva som skjer eller ikke skjer da;) Uansett kommer jeg til å glede meg over den tiden jeg har hatt med han, selv om det kanskje ikke blir mere ut av det:) Enn der, er det noe love på gang?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Kanskje lurt å la han styre skuta litt, ja. Gutter/ menn er ikke alltid lett å forstå seg på.. LYKKE TIL ihvertfall ;-) Og som du sier så er alle positive relasjoner/forhold fint å tenke tilbake på( om det da ikke skulle bli noe mer). Er lykkelig sammen med kjæresten min, jeg :-)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Ikkesant, tar det som det kommer Skal på fest og kose meg i kveld så Så herlig, heldig er du:)
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 Ja, jeg vet jeg er heldig. Tar godt vare på han Gøy på fest i går?
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 Det er bra Hehe ja, ble døgning på meg;) Og mye flørting, loverboyen er history nå gitt, jeg gidder ikke mere når han er sånn som han er mot meg:O
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #7 Skrevet 14. desember 2008 Han er sikkert for ung for å skjønne hva han går glipp av ;-) Opp med haka og se fremover!
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 17. desember 2008 #8 Skrevet 17. desember 2008 Jepp:) Jeg har fått meg kjæreste, det var kjærlighet ved første blikk:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå