Kakeåndsen Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har planlagt å starte på ketolyse-kuren på lørdag (julebord i morgen kveld). Mulig det er dumt med tanke på jula, men nå gidder jeg ikke slite med de dumme kiloene lenger. Uansett så er jeg veldig nyskjerrig på hvilke resultater dere andre som har prøvd kuren har. Jeg vil ned ca 10 kg.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 vet du hva, du bør vente. om du ikke har tenkt å kjøre kjempestrengt i jula. det er ikke bra for kroppen eller for vektnedgangen å gå inn og ut av ketose ofte! jeg her gått ned rundt 14 kg til sammen. jeg har vært kjempeslapp i hele november men har ikke lagt på meg noe å snakke om. har ikke gått spesielt for med meg, men er fornøyd. skal ned litt til. tar det etter jul fordi jeg skal spise og kose meg i jula.
SuperGlad Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 gikk ned 7 kg på 3 uker.... Hadde deretter en kur på noen uker å gikk da ned ca 4 til. Er nå 14 kg lettere enn da jeg starta på ketolyse.
Holly❄️ Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Her har det vært kaos, så jeg ga opp desverre.. Men skal begynne på nytt etter jul, blir for hardt og begynne nå før jul;) hehe.. Jeg gikk ned 6 kilo på 4 uker, og mannen min gikk ned 12 kilo på like lang tid! (Noen er mer heldig enn andre) hehe...
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Nei, nå er det jul! Men har gått ned 23 kg da På ketolyse, vel å merke... men om du "bare" har 10 kg til overs, så ville jeg kanskje snakka med legen først...?
Kakeåndsen Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2008 Om jeg går ned 10 kg, så er fortsatt BMIen min på rundt 24. Så kan egentlig fint gå ned nesten 20 kg, før noen vil si at jeg er veldig tynn. 10 kg er bare litt mer realistisk for min egen del. Er så utålmodig. Men kanskje jeg bare skal fortsette sånn som jeg gjør nå frem til jul (redusert karbo-inntak) og heller starte på nyåret. Eller bare være vanvittig hard mot meg selv i jula.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 Mye lurere, ikke gå i ketose før du vet du klarer å holde deg der. Og når tante byr på sine hjemmebakte eller poden kommer med pepperkaker fra barnehagen så måå man smake. Og da er ketosen brutt og man får enda vanskeligere for å komme i ketose igjen. Jeg tar ketoseferie 19 des, og starter opp 5 januar. Godt over 14 dager gir meg som oftest 5 kg+ pga vann i kroppen, så regner med jeg ser ut som en godt stappa pølse når nyttår kommer. Men skal kooose meg med masse god mat da, så det veier opp. Har forresten "mista" 18 kg siden august (hatt to planlagte sprekker), og skal fortsatt ned ca 15.
Kakeåndsen Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. desember 2008 Testet forresten en stix i sted, og den ble da rosa.... Ok, jula er ikke langt unna, og den varer da bare ei uke. Målet må vel da være å holde vekta, og så sette i gang for fullt 2. januar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå