fru løve Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Hvor selger de det? Noen som har noen tips? Lillemann er helt hektet og ønsker seg kun Brannmann Sam til jul...de hadde ingenting på Toys R us eller de andre butikkene jeg har vært i. Sukk
cherry coke Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 De har en del på Ringo butikken her iallefall.
fru løve Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2008 Tror ikke det er Ringo-butikk i Bergen,ellers takk for tipset. Noen andre????
cherry coke Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Tror Ringo har nettbutikk. Søk på Ringo i Google=)
Minnie Mom Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 JAA!! Gutten vår på 3 år er helt hekta. Nå vet jeg ikke hvor du bor.., men på Storo har de nå en stor eske med brannbilen, den lille gule bilen, helikopteret og sykebil. Samt 4 figurer. 499 kr. Og så kan man kjøpe bilene og figurene separat. Brio i Lillestrøm og lekebutikken på Manglerud har. Da kan man kjøpe Brannbilen med Sam, den gule bilen med figur eller helikopteret med figur. Man kan også kjøpe kun figur. 199 kr for bil og 59 kr for figur tror jeg. Gutten vår får det store settet, nesten så jeg jublet da jeg fant det, for da var det i boks! )
fru løve Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2008 Ser at de har Ringo butikk i Bergen på nettsiden,så skal ta meg en tur imorgen! Tusen takk,jenter! Håper de har like bra utvalg som i Lillestrøm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå