#elsker jenta mi# Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 hvor har dere kjøpt jule kjole til barnet deres??? hun er 2 år finner ingen jeg..... enten på nette eller i butikk??
En rosa og en blå :) Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 jeg har kjøpt en mørk adventslilla kjole på lindex tl datteren min med lyse lilla prikker på og silkesløyfe rundt livet. hvilken farge vil du evt ha ????
En rosa og en blå :) Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 legger ved en link til en nettbutikk hvor jeg har funnet noen også jeg, ellers mener jeg og sett noen søte på exit og kapal også i sølv, svart begunderød og rosa ellers har de sånn rutete rød med hvit under på h&m http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15787356&sid=xz2cbazBZqS629460&WT.svl=Link
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 har kjøpt en på laredoute -gammelrosa i ullstoff. og en på lindex - kjempesøt rød kjole i fløyel
cherry coke Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Kjøpte en sort på h&m. Liker egentlig ikke sort på små barn,, men hun skal ha en hvit pels bolero til. Nydelig=) Kjole nr 2 er en designer kjole i dus lilla og sølv fra hennes kjære tante i London.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå