Gå til innhold

Fader heller.. svangerskaps forgiftning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg sur...

Har tatt livet virkelig knusende med ro her som jeg har lovet legen i to uker.

Likevel har han nå påvist mild svangerskapsforgiftning i dag. Dette er irreversibelt desverre...

Har proteiner i urinen, BT på 160/100, noe hodepine og ødemer i beina på +2 helt brått i dag. Blir så lei meg og sliten og VIL IKKE på sykehus i julen.

Har fått til en avtale med ei venninne som skal komme her og hjelpe meg i huset to dager i uken. Får ikke lvo til å gå bort i butikken, gå i kjelleren med klesvask og i alle fall ikke støvsuge.

Fader og.. Og jeg som er super aktiv her til vanlig skal nå liksom bli sengeliggende med en 2 og 10 åring i huset..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har førjulstida på sykehus. BT ligger faktisk på 150-160/85-95, så er lavere enn ditt, men protein på +3, og ødem. Det høres nesten ut som om du hører hjemme her også.

Så, her ligger jeg. Aktiv og energisk til vanlig. Til observasjon, observasjon og observasjon. Og har beskjed om å ta det med ro og "ruge" - hvile mye, se lite TV, bruke PC lite, og aller helst kjede meg mest mulig. Hvilket jeg har begynt å gjøre også. Men har god motivasjon for å være her.

Lengter egentlig ikke egentlig hjem - vi er tryggest her. Jeg ønsker ikke lillegutt ut så snart, er bare i uke 32. Jeg håper derfor at jeg ligger her i jula også. For hvis ikke, kommer ungen altfor tidlig. Og da får jeg prematurbaby. Noe de likevel tror. Med KS. Enten planlagt eller haste. Så vi får se.

Vær snill og ta det på alvor - og ta det med ro... De har en grunn for å si det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...