Gå til innhold

Stevnet av far:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt oppgitt.....BF har ikke tatt noe ansvar siden lille ble født i april...vi var til megling å ble enig om en samværsordning som han ikke fulgte opp.Og i dag fikk jeg en stevning i posten, jeg er helt målløs:( Må vel skaffe meg en advokat.....Er det noen av dere som kan foreslå en advokat som håndterer denne type saker i Oslo ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant noe:

http://www.finnalle.no/advokat_barnefordeling.html

Er ikke fra Oslo, så kjenner ikke til advokater der.

Det er alltid like kjipt når BF gjør slikt, men det går stort sett bra, skal du vite. Hva er det han har gjort dette for, da, når han har en samværsavtale han ikke følger opp? Det er jo helt uten poeng å gjøre det han nå gjør.

Skaff deg advokat, du, det er lurest.

Lykke til:)

Skrevet

Takk for svar!:)

Det er helt meningsløst, mistenker at han ikke er "mann" nok til å ringe meg for regner med at han forstår at jeg ikke er spesielt imponert over at han ikke har fulgt opp som avtalt.

Uansett, jeg blir jo litt stresset og bekymret.Vet ikke hva dette går ut på. Syntes det er fryktelig synd at det skal bli slik og det forbedrer jo ikke samarbeidsklimaet heller da.

Skrevet

skjønte ikke helt? hva er du stevnet for? for å si det sånn. han ser ikke bra ut i retten der han ikke har dukket opp på fam.verskontoret så stevner han deg? tulling er han!

Skrevet

Han har stevnet meg for samværsnekt. Det er bare så utrolig at jeg nesten ikke tror det.....BF har ringt 1 gang siden juni og dro på ferie når vi skulle i gang med samvær som vi ble enig om i meglingstimen vi hadde. Skjønner ingenting jeg....

Skrevet

Ganske så typisk for fedre som roter det til ang samværet;)

Det tar seg jo bedre ut for ham å skylde på at du saboterer, enn at han må innrømme at det er han som ikke stiller opp. Og så har du de som drar dette så langt som "din" BF gjør. Det er ikke noe å forstå, for det er bare tull, det han gjør.

Bare skaff deg advokat, og tilby det samværet som var opprinnelig avtalt på mekling. si at den avtalen gjelder jo enda;)

Fremhold hele tiden at tilbudet om samvær alltid har vært og vil være der, men det skal hele tiden være til barnets beste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...