lillespirenmin Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Min siste mens var 20 oktober. Men tok ikke ut spiralen før 10 nov.. Testet først positiv i dag...Regnes ikke termin egentlig utifra siste mens? Men er jo størst sjangs for at jeg er blitt gravid etter spiralen forsvant?
fjompmina Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 sliter med akkurat det samme.men jeg vil anbefale deg å gå inn på terminkalkulator.com..da ble iallefall jeg klokere.. da skriver du inn første dag i siste mens..
lillespirenmin Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2008 hei. ja jeg gjorde også det, men tenker at det må være feil siden jeg ikke tok ut spiralen før 10 nov...ifølge terminkalkulatoren er jeg da i uke 7 nå,men termin 30 juli,men tror ikke jeg er så langt....
fjompmina Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 ja du kan så si..har termin dato 29.juli fra lege..enda jeg hadde første dag i siste mens 29.sep..fatter ikke helt hvor langt jeg er..ifølge lege er jeg jo da 7 uker å i følge mens og kalkulator er jeg 10..jeg satser på det siste.. da jeg og barn har ulike uker i utgangspunktet.. tror ikke det med når du tok ut spiral har noe å si,dersom egget er befruktet i forkant uansett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå