Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Mette-Marit hadde et lite uhell, og måtte komme senere til oslo spektrum, jaja, sånn kan det gå når man har født tre barn og ikke er så nøyen med knipeøvelsene i ettertid (det er iallefall min terori om denne saken) http://www.side2.no/kjendis/article2469391.ece
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Hun er GRAVID igjen, sann mine ord og husk dette når de offentliggjør det om 1.5 måneders tid. Besvimte slik at hun fikk hjernerystelse og ble sikkert akutt kvalm når de skulle på konsert, hun virker litt vanskelig ja.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Kjenner ei som var på gjestebudet for ungdom for litt over en uke siden på Skaugum, da måtte Mette Marit ut for hun ble plutselig kvalm;) Hun ser også gravid ut på nyere bilder!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Da kan vi si at vi har visst det hele tiden;), og "det var det jeg sa!", hr-hr;) Hilsen anonym 22:00:)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 Hun ER gravid. Jeg vet det!!!!!!!!! Bare vent å se....
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 Jeg så henne nå på tv og tenkte; Hun er gravid igjen! Mannen min sa at det ble offisielt for en mnd siden, men det er det vel ikke? Tipper at det kommer en offentliggjøring på denne siden av julaften.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #9 Skrevet 12. desember 2008 Jeg tror også hun er gravid igjen, så jo ganske god og rundt ut rundt magen med det hvite outfittet. Men du som VET DET, hvordan vet du det?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #10 Skrevet 12. desember 2008 Jaggu mye "uflaks" på den dama.... Ops jeg spilte visst inn en sexvideo, ops jeg brukte visst narko, ops jeg tryna i trappa... osv
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #11 Skrevet 12. desember 2008 Det er jo flere måneder siden diskusjonen gikk om samme tema her inne. Da også var det mange som "visste" at hun var gravid. Hun så like gravid ut da som nå
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #12 Skrevet 12. desember 2008 Kjørte fingrene gjennom strømpebuksa så hun måtte en tur innom Meny for finne nye, ikke noe stas å komme på nobelkonsert med hull i strømpene.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2008 #14 Skrevet 12. desember 2008 Først fnøs jeg av det, men nå virker det bare mer og mer troverdig... Hun er gravid! Haakon hadde ikke formulert det på den måten (med rom for tolkning om at det kan være noe galt osv) vis ikke han visste at om en mnd eller to så kan vi forklare uttalelsen med et smil og alle vil le og skjønne at det var fordi hun kasta opp osv. Tipper hun har termin i juni/juli! Og får ei jente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå