Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Nå er det kjempe lenge siden jeg har vært inne på sidene her...prøvd å få hele tanken på å bli gravid litt unna....Bytta jobb, tar eksamen ved siden av, fått valp, så litt annet å ha tankene på de siste måndene...men likevel skjer det F.... ikke noe. Har bare lyst til å si AT VI FÅR DET IKKE TIL!!!!!!! Men det lille håpet lengst bak er der enda, og jeg håper det holder med det. Er i vår 18pp nå....mista for 14mnd siden. Vært på innvendig ultralyd og alt er fint...sa at det var sambo sin tur til å sjekke neste gang til gynekologen, men ho sa at det trengte vi ikke tenke på at det var noe feil...vi hadde jo blitt gravide en gang før......Men det skjer jo IKKE NOE....Blir frustrert, men samtidig er det ikke noe hast....Tenk om man ikke kan få barn..EVER!!!
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Uff, skjønner at du er fortvilet! Men, det har klaffet før og da klaffer det nok igjen snart også. Krysser fingre og tær for dere. Men, jeg tror jeg hadde kontaktet legen for å få sjekket svømmerne om ikke noe skjedde snart..
blirjegsnartmamma Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Uff, det er ikke greit det der altså! Er enig med Maja (var det rett?) få dere en legetime så dere kan få utelukket at det er noe feil Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå