#Linnea er straks storesøster# Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 begynte blø man kveld.. fikk sef totalt panikk. ringte febrilsk rundt tidlig på tirsdag, til leger og jordmødre. ingen som gjør noe i og med at jeg "bare" var 6+2.. traff til slutt ei helt suveren jordmor som er utrolig omsorgsfull og forståelsesfull. gir meg nr til privat gynekolog. fikk time på dagen. hun undersøkte meg og så da at det bortsett fra mer og mer blod,hadde jeg ikke åpnet meg. jeg ble glad i noen sekunder... når hun tok innvendig ul så det ikke fullt så bra ut.. hun så ett lite embryo, men dette tilsvarte ikke at jeg var 6+2 på vei. og i og med at jeg blødde mer så det stygt ut... hun gav meg et mikrohåp pga at jeg ikke har åpnet meg der og da.og tok blodprøve for å måle hcg. var på sykehuset i dag også for andre måling. har blødd ganske så heftig i ett par dager nå.. værst igår..med både sammentrekninger og smerter i korsrygg. har ikke noe håp igjen. får kanskje svar på hcg målingene imorgen, eller på mandag.. men det er vel ingenting mer å håpe på? er det noen andre her som har opplevd noe av det samme og at det har gått bra? sorgen er stor selvom det var så tidlig..
Duggfrøken Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Utrolig trist å høre historien din. Håper det lille håpet kan bli et under. Lykke til og stor klem.
enplussentil? Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Hei! Jeg vil ikke gi deg falske forhåpninger,men da jeg var i uke 6 fikk jeg blødning, det blødde i flere dager,og jeg hadde milde menssmerter så trodde jeg hadde sa. Men det viste seg at jeg fremdelses var gravid noen uker etter dette. Lykke til
Nr.4 i april :) Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Hei, jeg har blødd i to dager med litt stikking på ene siden i magen, og er kjempebekymra. Er 6 uker +noen dager på vei. Var hos fastlegen min, han sa vi måtte bare vente å se, å ta blodprøve neste fredag. Jeg Klarer ikke å vente til da, så jeg har bestilt time på en privat klinikk, skal sjekkes idag, er veldig nervøs for hva de finner ut. Håper det går bra.
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2008 Hei. Tusen takk for svar jenter. Håpet ble tatt ifra meg idag. Legen ringte og informerte om at jeg nesten ikke hadde hcg igjen i kroppen i det hele tatt. Kroppen har klart "renske opp" selv. Knekker totalt sammen innimellom, men må være sterk for dattra mi, og fokuserer mye på henne. Da er det over for denne gang, og vi begynner prøve igjen med en gang jeg har sluttet å blø. Vi bestemte oss for dette i samråd med lege. Vet hvordan du har det nå lille my, er en grusom følelse å blø. Men det er jo ikke sikkert det er av samme grunn som meg:) Krysser alt jeg har for deg nå. Og ja, det er lurt gå privat å få sjekket det når man er redd. Tenker masse på deg, håper den lille i magen din er sterk,sta og holder seg på plass så lenge den skal:) Masse lykke til! Da flytter jeg tilbake til bligravid, men kommer sikkert til å "luske" litt på dere her inne alikevel jenter:)
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 12. desember 2008 #7 Skrevet 12. desember 2008 Huff, dette var virkelig trist å lese!! Håper du kommer kjempefort tilbake hit!! Lykke til!
Tuddeli Skrevet 13. desember 2008 #8 Skrevet 13. desember 2008 Masse medfølende tanker til deg! Husk at mange blir raskt gravide igjen etter en SA, så du er nok tilbake her før du vet ordet av det. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå