Shiny84 Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 da er jeg 11 dager over tr testet neg i går... men tenkte jeg skulle skrive en symtom liste... he, he murringer hatt i ca 4 uker kiling/stikking ca 4 uker ømme pupper ca 3-4 uker stikk i bryster ca 3 uker Fremtredende blod årer i bryst ca 3 -4 uker Pressende følelse i .......... ca 2 uker Økt tisse trang 1- 1,5 uker økt sultfølelse 2-3 uker blodbuser/tett nese 1-2 uker økt utflod 2-3 uker ømt/hardt underliv 3-4 uker ØKT promping ca 3 uker vondt i ligament båndene 3-5 dager helt rart dette alså, plutselig digger jeg salami!!! noe jeg ellers spiser kanskje en gang i året, og makrell i tomat som jeg som regel har til frokost hver dag orker jeg ikke tenke på engang. Og jeg er blitt rent feit, fått den bulen nederst på magen, sikkert lagt på meg 5 kg, , som såklart kommer av økt sult, men dette blir for villt! Ettersom jeg ikke tester pos!! er jeg ikke gravid så lider jeg av en SOLID hormonforstyrrelse!!! ha ha, ha skjønner at alle sikkert er lei av meg og maset mitt!! he, he, har blitt rimelig mye bim på meg i det siste!....., så sorry, måtte bare ha det ut!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Vil bare ønske deg masse lykke til! Høres veldig lovende ut:) Kanskje du skal ta deg en tur til legen på mandag og få tatt en blodprøve:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå