Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har etterbestilt bilder det fra ? hvor lang tid tok det før bildene kom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fornøyd med bildene?

Vi sendte tilbake alle bortsett fra ett + fellesbildet. Utrolig dårlig kvalitet på bildene... :o(

Tror de er trege. Sendte bildene i retur og da tok det nesten 3 uker før jeg fikk ny regning...

Skrevet

ok et var fint til å være hu ,men de hadde brukt det andre bildet på forstølsene og der er hu litt bortreist i egene tanker og det fine kun på de minste bildene.

jeg skule hatt til mamma og svidermor da de "samler" på skole/barnehage bilder

Skrevet

Er veldig vanskelig å finne rammer til de mellomste og nest minste bildene. For størrelsen er helt på trynet.....

Skjønner ikke hvorfor de ikke har brukt standard-størrelser.

Skrevet

vi har fra en annen fotograf da.. men vi fikk bildene en uke etter dem ble tatt og fikk beskjed at om vi bestilte ekstra bilder raskt fikk vi dem før jul. jeg bestilte flere på tirsdag.. de sa de skulle sende dem tirsdag eller onsdag.. så håper jeg får dem i morgen..;) går sikkert like fort der du har bestilt. dem vet jo at folk vil gi i julegave..hehe

Skrevet

Samme her. Sendte tilbake alle bildene med unntak av ett og gruppebildet. Men det var bare fordi jeg synes nesten vi måtte beholde et bilde av gutten i 1. klasse. Men synes ikke bildene er fine i det hele tatt. Har brukt annen fotograf i barnehagen og har fått helt supre bilder. FOVEA kan jo ikke at bilder. Det er faktisk de styggeste bildene jeg har sett. Så bildene til de andre barna også, og de var ikke akkurat fint. De jobbet ikke mye for å få fram det gode smilet i barna.

Men nok om det, tror de er litt trege, det tok ca en mnd fra jeg returnerte bildene til jeg fikk ny regning.

Skrevet

Mener det tok lang tid i forfjor. Da fikk jeg supre bilder, og normal str på bildene så gledet meg til årets bilder kom. Men den nedturen det var. Syns det er irriterende at ungene ville beholde ett ark hver (oldefar som ligger på sykehuset måtte ha vist)

Skrevet

Vi fikk bilder derfra denne uken og de var heller ikke fine:( Vi skal beholde gruppebildet, og så må vi vel beholde et av bare han sånn for å ha det, men ikke akkuratt topp kvalitet nei. Vi fikk fra de i fjor også, da tok det vel nesten en mnd fra vi sendte tilbake og til det kom ny regning, så ja, jeg tror de er litt trege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...