Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Skal ikke vite kjønnet, men blir jo skikkelig spennende allikevel:-)
Silje & prinsen<3 Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Ja eg skal på ulrtalyd i morgen..Vi håper på å få se kjønnet.. Blir kjempe spennende Håper alt er bra med den lille... Lykke til i morgen då.
Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2008 Ja, får håpe alt er bra!! Lykke til du også:-)
tubaluba Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Ja endelig er det ul tid. Har ventet lenge føler jeg, men jo nærmere vi kommer jo mer gruer jeg meg. Blir jo bra å se det lille igjen (har sett 2 ganger før) men har liksom ikke følt meg gravid de siste ukene så jeg har litt nerver. men men det følger vell med. Vi vil også vite kjønn hvis de kan se det. Lykke til begge to!! mvh
Thessa og Bebbis Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Har ul på ullevål i morgen! :-) "godt" å se fler med nerver her. Jeg har engstet meg noe så hinsidig i flere uker. Men nå er det ingen vei tilbake! Imorgen får jeg se den lille!! Jeg gleder meg jo helt sykt, men liveredd de skal finne noe jeg ikke vil de skal finne! Vi vil gjerne vite kjønnet hvis de ser det. Ser ingen grunn til å ikke vite det :-) Lykke til alle sammen!!!
♥REBECCA♥ Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 jeg skal på ul til torsdag:) gleder meg:)
frost:) Skrevet 12. desember 2008 #7 Skrevet 12. desember 2008 Har også UL på Ullevål i dag:) Har vært på en tidlig UL i uke 10 på grunn av sammenvoksing, men nå skal vi se på det som virkelig teller:)
*-* Skrevet 12. desember 2008 #8 Skrevet 12. desember 2008 Jeg var på ul på Ullevål i dag og det var helt fantastisk! Alt var fint, et nydelig lite barn:) Vi hadde bestemt oss for å ikke vite kjønn, så det så ikke jordmor etter, men barnet ser friskt og livlig ut, det var utrolig godt å se! Jeg fikk også vite at jeg har morkaken på framsiden slik at det kan ta litt lenger tid før jeg kjenner tydelig liv. Det var også godt å vite så slipper jeg å uroe meg. Hurra hurra!
tubaluba Skrevet 12. desember 2008 #9 Skrevet 12. desember 2008 Da var det gjort og det var en helt fantastisk opplevelse. Vi får en liten gutt (uten tvil, vi så tiss, pung og alt helt tydelig) Er første gutt i min familie da så det er litt spesielt. + blir litt omstilling da jeg ikke har tenkt tanken om gutt en gang he he. Min morkake lå fint høyt oppe til høyre, så den lå ikke i veien for verken fødsel eller spark. Merkelig å tenke at rett bak min navle ligger nesen til en liten guttebaby (han lå med fjeset den veien) Hvordan gikk det med dere andre?? Andre som smiler og er litt ekstra glade i dag?? mvh
Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. desember 2008 Hei alle sammen! Vi fikk også bare positive tilbakemeldinger i dag, og den lille var så vakker så vakker:-) Morkaka mi ligger også på framsiden, så det vil ta lenger tid før jeg kjenner spark der. Men, hipp hurra sier nå jeg! Ikke allle som får hyggelige beskjeder på UL. Fikk termin 3 dager før, og det gjør jo iiiiingen ting akkurat!! Hvordan ble dere andres termin i forhold til den gamle?? Gooood juuul!!! :-)
Thessa og Bebbis Skrevet 14. desember 2008 #11 Skrevet 14. desember 2008 Det var så moro! :-) Alt var helt i den skjønneste orden. Min morkake ligger også fremsiden, men jeg kjenner tydelige spark både innvendig og utvendig allerede :-) Så jeg er heldig! Vi får også en gutt, ingen tvil! :-) Vi fikk flyttet terminen til 7. Mai. Når har resten termin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå