lilletrollet Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 4. desember, 19 dager før tida, kom vår lille prinsesse. Ho var 49 cm lang og 3025 g tung og selvsagt verdens nydeligste jente. Fødselen gikk helt greit. Tok mye lengre tid enn forventet med tanke på forrige gang, men formen min var veldig mye bedre etterpå. Litt startvansker med å få ho til å ta til seg nok næring og jeg ble syk med feber og høy CRP, så vi ble værende på sykehuset noen dager ekstra. Men nu er vi kommet hjem og bare koser oss. Lykke til til dere andre også og takk for meg her inne og takk til alle dere som har svart og delt deres gleder, tanker, bekymringer og meninger. God jul til alle:-)
Sol + spire Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Gratulerer så masse:) Ønsker dere lykke til begge to i fremtiden. Kos dere masse..de blir jo så fort store..
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Gratulerer så masse:-) Og riktig god jul til dere også:-)
Paulita Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Gratulerer med verdens beste førjulsgave Riktig god jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå