~Fanta~ Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Det er pyton altså Men får være glad den kom nå, og ikke i jula:o)
cherry coke Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Hadde den forrige helg. Jenta mi har heldgvis gått klar..ennå. Halve bhg er hjemme pga spysjuka:(
Poteto Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 har ei på 16 mnd her med spysjuka! håper eg ikke får det selv!
NormaJean Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 oh lord, begynte å spy natt til tirsdag, herregyud, magen vrengte seg. 39 i feber, greide ikke å amme engang. så lillgutt måtte få mest flaske. er nå myyyyye bedre, men sambo har fortsatt feber. Lillegutt er bare blid;) men men, får se det positive i det, gått ned litt over 1 kilo på 3 dager, lol!
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Er ble lillegut smittet forgje fredag, han begynnte å kaste opp lørdag....er ennå ikke helt i form..ga han melk i går, det skulle vi ikke gjort for han ville bare kose.....og etter ett par timer spydde han..så var han litt kvikkere. Han måtte være hos besteforeldrene, de kom for jeg var så dårlig....klarte ikke bære han opp trappa....så hadde jeg en runde som varte i 8 timer og ble helt utslått, var både spy og diare... Så dårlig!!! Bestefar ble rammet forgje helg, de eneste som har gått fri er min mor og min mann. Vi har ikke feber da....
Gjest julestjerneblinkestjerne Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 Går litt rykter om spysyke her inne nå. Selv er jeg gravid, og ønsker definitivt ikke å bli spysyk... Er det ikke så at det kan være farlig for babyen i magen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå