Babyenmin Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Vet ikke hvordan jeg skal holde de ut lenger. Jeg og min mann flyr stort sett i tottene på hverandre dagen lang, å jeg griner som ei sippeguri hele dagen. Orker ikke ha det sånn lenger. Vi har aldri kranglet før, alt dette er min feil, dørene smeller konstant. Hva skal jeg gjøre for ikke å ødelegge alt??
meg & to små vampyrer Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Hmmm. om han flyr i tottene også så er det ikke bare din feil da. selv om du har litt ekstra hormoner med på lasset. Jeg vet ikke hva du kan gjøre, hormonene er jo der og vil være der en stund til, forhåpentligvis.
Pink Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Det er hormonene dine sin feil.. men det er jo ikke din feil.. om du skjønner Sett deg ned og forklar han hvordan det er, at det er hormonene som gjør at dere krangler, og be han om mer forståelse.
Babyenmin Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2008 Ja jeg har prøvd å snakke med han, og han er veldig forståelsesfull. Han er egentlig helt perfekt fordi om jeg ikke føler det slik nå. Er egentlig ikke rart han blir sinna heller da, jeg klikker jo for alt han gjør. Hater å være slik, ser jo at det er jeg som er problemet. Etter jeg har hatt utbrudd så bryter jeg sammen og tårene strømmer på, for jeg vet det er min feil, og jeg får dårlig samvittighet, vet jeg har oppført meg helt urimelig. Prøver å styre meg, men det føles som noen andre har tatt over kroppen min til tider. Håper bare han holder ut med meg i 6mnd til. Nesten så jeg vurderer å dra hjem til mamma og pappa for en periode for at han skal få fred, vil ikke være slik mot han, han prøver bare å være snill og gjøre alt for meg.
julibarn09 Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 Vil bare si at jeg forstår deg veldig godt!! Har hatt det på samme måte selv.. man er redd alt skal ryke, fordi man oppfører seg dust, pga noe man ikke kan noe for. Uff, skikkelig plagsomt!! MEN, jeg har et svært godt råd!! Det har revolusjonert min "hormonbolletilværelse".. Akupunktur!! Det fungerer søren meg på alle plager man har under svangerskapet. Helt utrolig!! Jeg anbefaler det på det sterkeste!! Lykke til!
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 Å! Jeg skjønner det sååå godt! Jeg er såå sur og gretten HELE TIDEN!!! Er så kjipt, for vet jeg burde ta meg sammen, men klarer det ikke! Heldigvis blir aldri samboern sur tilbake, men han blir jo selvfølgelig sliten av det stakar. Istad begynte jeg også plutselig å gråte, følelsene bare virra og jeg ble så sliten av det... Mannen min bare strøk meg i håret, smilte, og sa at det bare var et tegn på at jeg har en liten spire i magen:-D Men det er frustrerende altså! Og skjønner ikke hvordan samboern skal holde ut med en sur kjerring i 9 måneder, hehe;) Lykke tiL! Håper hormonene lar deg få en pause innimellom:-)
Babyenmin Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2008 Godt å høre at det ikke bare er min mann som får oppleve det. Jeg blir nesten redd meg selv, Føler meg helt ustabil. Har ikke opplevd det på jobben enda, men jeg jobber med salg, så jeg regner med at om ting ikke forandrer seg så kommer tårene og sinnet ut der også. vil bare låse meg inn til det er over. Kommer til å gråte meg gjennom julen, så mange fine ting. uff Er 11+4 nå så jeg håper disse hormonene lar meg få puste ut snart, jordmor sa det ofte slapp litt taket etter de tre første mnd, lov og håpe. Ha en fin jul alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå