*ViMsA* Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 leter desperat og blir veldig glad for alle tips! takk
Elletuppa Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Hadde jenta mi med å vi endte på exit, køpte to kjoler en lilla og en rosa/rød aktig som hun plukket ut selv.De va kjempe fin på....Ikke noe særlig dyr heller
*ViMsA* Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2008 takk for tips, men jeg var på name it i dag, og der var det så og si ingen kjoler, ihvertfall ikke noe fint:S utplukket allerede tydeligvis...
OsloMor Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Zaras pleier å ha veldig fine kjoler til jenter på den alderen, og til litt større jenter også, he-he;)
Peoni Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Jeg var på Cubus, der hadde de et par fine faktisk! Samme med Lindex og H&M. Polarn O. Pyret? Vi endte opp med en fra Monsoon (Accessorize), men det var kun fordi mormor sponset. Me den var knallfin!
Mom2Two Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Monsoon og Zara har mange fine kjoler:) Kommer litt an på hvilken stil du er ute etter?
*ViMsA* Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. desember 2008 tja... liker mye forskjellig, jeg. Men hun liker å være litt prinsesse Monsoon har jeg ikke sett. og lenge siden jeg var på Zara og. Tror ikke jeg rekker reise til oslo før jul. jeg likte ingen av de jeg fant på hm, cubus, lindex her. men det var utplukket og lite igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå