LINDA*** Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Hadde mens 5.oktober og ble TYDELIGVIS gravid denne perioden! Kan ikke troooo hva slags følelse jeg har nå..... Fikk mensen igjen 3.november og har nettopp avslutta mensen nå igjen, 11.desember!! Har vært hos legen for jeg er usansyyynlig kvalm og tok blodprøver for det meste... Joda, så fikk jeg telefon MIDT i spisepausen på jobben i dag: du... Du er gravid! Haka mi var omtrent nede i kjelleretasjen!!!! Jeg er helt skjelven her jeg sitter:/ Men selvfølgelig kjempeglad! Skal tilbake til legen etter nyttår, faktisk..... Har ikke fått time før... Kjøpte en CB i sta, og den var så blå at den nesten hoppa ut av displayet... Men, jeg lurer på hvor vanlig dette er?? Å ha vanlig blødningmensen samtidig som man er gravid!? Er vel 8 uker på vei nå... Og er stuuuupkvalm:(:(
meg & to små vampyrer Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Oi, man hører jo om slikt som det der, men hvor vanlig det er vet jeg ikke. Jeg vil bare si gratulerer med sjokket!
Månefeen ♥ Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har ikke personlige erfariger med blødning i sv.skakap, men hørt at det er vanlig å blø ut eggene som ikke er befruktet dersom du har hatt flere egg, og dette kan ligne på mens. Tror du det kan være noe sånnt? Gratulerer med graviditet
Nøtt Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Det er umulig å få mensen når man er gravid. Men noen kan ha (ufarlige) blødninger i svangerskapet som kan ligne på mensblødninger, av ulike årsaker. Hvis jeg var deg så ville jeg dratt til legen og bedt ham henvise deg til tidlig UL slik at du kan se at blødningene ikke har hatt noe å si for graviditeten. Gratulerer!
LINDA*** Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2008 Ja, gudene vet.... Jeg er jo egentlig dritbekymra for at jeg har blødd i sv.skapet så langt da... Men på en annen side ikke.... Og en annen ting, så helt idioooitsk teit at jeg ikke får legetime før etter nyttår! Hva er det for slags oppfølging? arg. Mensen jeg har hatt til nå har vært friskt blod, med litt brunt i. Ingen klumper. Og har ikke hatt mensenvondt. Alt er så rart. :/ Hadde aldri i verden forventet en sånnnn telefon fra legen...... Men det forklarer kvalmen jeg har hatt de siste 2-3ukene...
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 Jeg vet om en god del som har hatt mensen i svangerskapet..ei hadde tilogmed mensen under hele svangerskapet.. Så tror ikke du skal bekymre deg for mye Jeg tror det blir mer og mer vanlig å ha mensen når man er gravid og å bli gravid selv om man går på p-piller:S eller så er det bare det at jeg har hørt det så mange ganger at jeg tror det er sånn:P hehe...men som sagt..jeg vet om en del som har hatt mensen hele svangerskapet:) du sier det jo selvfølgelig til legen din:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå