Gå til innhold

17.mai....??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen flere som har termin på 17.mai eller?? Har fått UL termin på 17.mai...Sist gang fødte jeg på UL terminen, men får da ikke håpe jeg må trykke til hornmusikk og flagg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi fikk også 17 mai. Min første reaksjon var "ååå neeei" hehe. Hun sa da at det er bare 6% som føder på termin og at det dog var bedre å ha det som dato og kanskje føde en annen dag enn å ha termin en annen dag og føde den 17.... som jeg faktisk må si meg enig i :)

 

Kanskje vi må trøkke på mens stortromma dundrer gammel jegermarsj utenfor vinduet, hehe

 

Jeg tenker mest på at vi har en liten en som da er 2,5 som sikkert ønsker å gå med mamma eller pappa i toget.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 15. mai, har født fra 1 til 9 dager over termin med de andre, så mulighetene for å treffe er jo virkelig der ja.. Håper på å ha født noen dager før den 17.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 3 mai, men hvis jeg er så uheldig at lillegutt ikke vil ut av seg selv så blir jeg mest sannsynlig satt igang 17 mai!

MEN, det tenker jeg ikke så mye på ennå;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 13. mai, og håper jeg unngår den 17!!!

Jeg spiller i korps selv, da, og synes 17. mai er den verste dagen i året (dere som tror det er sånt vi driver med resten av året tar heldigvis feil, hehe)... i år slipper jeg heldigvis å marsjere uansett hvilken dag jeg føder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17. mai hadde jo vært helt perfekt! Tenk dere å bli feiret på den måten da. Fantastisk. Jeg har termin like over, men føder gjerne på 17. mai. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin på 17.mai, og det gjør meg ingenting å måtte føde den dagen..nå..det spørs jo om jeg er like blid hvis jeg faktisk må presse i takt med trommer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tenk så stas å ha bursdag på 17,mai! Alle feirer og mange anledninger for koselige bursdagsfeiringer hvert år!

Jeg har menstermin 17, mai, men har blitt satt tilbake til 22,mai på UL.

Jeg har to venner som har bursdag 18, mai, og det er ikke noe gøy! Alle har feiret og festet fra seg på den 17, og ingen orker å feire deg den dagen.. De begge hadde foretrukket 17 fremfor 18..:)

Uansett er det viktigst at fødselen går bra og at lille bebi har det bra uansett hvilken dag det blir:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mens termin 16 og UL termin 18 ;) Min samboer har bursdag på 17. Han hater det og føler seg ikke spesiell i det hele tatt stakar :( Prøver hvert år å gjøre noe spesiellt som bare er for bare han. I år tok vi med oss engangsgrill, grillmat +++ på fjelltur vekk fra alt mas. Det var deilig! Men blir nok ikke fjelltur som høygravid neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...