Gå til innhold

"Ulvepus venter nr. 3"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du termin i desember -06? Husker nicket siden vi begge skulle føde på Siv....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :) ja det er meg :) fikk i november jeg da :)) artig at du husker meg!!

Skrevet

Hyggelig da:) jeg var Gla'jenta;-)

Du venter i juli nå eller?

Skrevet

gla jenta husker jeg ja!! :)

jeg venter nr 3 23.mai-2.juli en gang.. skal på ul til onsdag, så får vi dato da :)

du da? hva fikk du i 06? og når har du termin?

Skrevet

Heldig du er som skal på ul allerede til onsdag! Jeg må vente en stund til jeg da,- har termin ca 12. august. Tenkte kanskje vi skulle prøve tidlig ul denne gangen. Muligens i slutten av januar. Har lest mye bra om Kvinneklinikken i Tønsberg. Kjenner du til den?

Vi fikk ei jente like før jul i 2006, så vi feira julafta på SiV det året. Hadde det veldig fint der. Vi var veldig få på avdeliga, så alle ansatta hadde god tid, sambo fikk også julemat der og generelt hadde vi en veldig hyggelig opplevelse. Åssen gikk fødsel og tida etter der for deg?

Skrevet

jeg fikk gutt nr 2 15.november, 23 dager før termin (8.12)

vannet gikk kl 18,og han var ute 21:19. fort og gæli gikk det :) ingen sting eller noe. flott opplevelse! tida etter gikk også fint. var 3 stk på et 4 mannsrom, ikke mye bråk heldigvis! var der i 3 dager før jeg og Theo kom hjem til de hjemme. <3

jeg grugleder meg til ul, vet ikke hvorfor, men er blitt mer og mer nervøs for hvert svangerskap.. hehe ifølge legen min får jeg en ul til, i januar en gang jeg også. i allefall før 20.2.09 ;)

kvinneklinikken har jeg ikke hørt så mye om, men det jeg har hørt, er ikke negativt,så det må vel bety noe??

Skrevet

HEI DERE!!!!!!!! '

googlet nicket ditt, ulvepus, så det på tri2 nå..!

Jeg er Tette med tøtte - Som jeg blandt annet kalte meg, men alltid Tette i navnet..tettes søndagsbarn...tette82

Var i desklubben 2006!

Så gøy! Lurer på om vi er fler. er lenge siden jeg har vært på på desklubben...husker ikke adressen eller noe..for har byttet data..

Skrevet

Hei Beadybabe!

Tror jeg kan huske deg også. Morsomt at vi er flere fra den gang her. Jeg har også lurt på hva som skjedde videre med desemberklubben og om den er aktiv enda. Mista adressa jeg også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...