Karomamma Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har kjøpt en haug med kubbelys, små kubbelys og telys på IKEA, Det har alltid vært god kvalitet på lysene der, synes jeg. Men i år... nå smelter stearinen og det renner og bobler med rød flytende guffe i alle lysestakene!!! Grrrrr.... irriterende!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Jøss så rart. Jeg også brenner alltid Ikealys og er storfornøyd. Men mine er hvite, kanskje det er kun de røde som er dumme!
Karomamma Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2008 Jaaaaaaa... Når jeg tenker meg om, har jeg brune små kubbelys i samme serien og de er ikke sånn!!!??
Karomamma Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2008 Og til alt overmål sa min interiøroverinteresserte venninne til meg da hun var her: det er kanskje litt finere med hvite lys enn røde. Litt mye julestatement, lizzm.... Jada jada, jeg har en del hvite også, men jeg fikk i hvert fall svi for de røde kubbelysene i diverse størrelser! Point taken!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Hahaha:-) Jeg pleide alltid å ha lilla lys i adventsstaken og røde lys til jul. Men det var før. Nå har jeg kun hvite fordi jeg er mest glad i hvite. Og fordi jeg gjør som jeg vil...........hahahahahahaha...........det er skikkelig deilig det:-)
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #7 Skrevet 12. desember 2008 Kjøp veik,å mens det bobler i di røde dypper du veiken.Vips har du snart nye dumme IKEA lys ;o) jaja,hva kan jeg si??? Jo...... hehehehe ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå