Gå til innhold

Vanskelig å tyde EL testene fra billig tester...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror neste syklus blir det CB på meg, der slipper en hvertfall å tyde testen selv! Tok en i ettermiddag og den ene streken blir så mye tynnere enn kontrollstreken. De var like sterke i fargen, men den ene streken var som sagt tynnere enn kontroll streken. Er den positiv da eller?? Jeg og mannen ble enige om å si at den var positiv, så derfor blir det en kjappis på oss når han kommer hjem fra trening og før jeg skal på jobb! ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil tror at så lenge det kommer en strek så er den positiv, men det kan være at du tester sterker i morgen foreksempel. at du er på vei inn i eggløsning. det stå det på cb jeg tar at streken kan være svakere den første dagen..

Skrevet

Jeg lurer på det samme... Litt usikker på hvor pirkete man skal være i tolkingen... Hadde samme "problem" i går.

Skrevet

hm.. ville bare stått på jeg;) Mest sannsynlig er den positiv!!!

Jeg er snart ute av min 3 dag med STERK test så skjønner ingen ting heller.. syntes det er veldig lenge, er det ikke? Er spent for å se om den er positiv i morgen og..

Skrevet

Mine har vært positive hver dag .. begynte å teste 27 nov.. Rart..Hadde sex 30 oktober.. og mens 17 nov så kan jo ikke være gravid.. men er oppblåst,kvalm,svimmel,trykk i hodet,tendens til hemmoride,strekninger i siden av og til,diare hver uke,hmmm..noen flere??

Skrevet

oiooio om el testen er positiv enda ville jeg tatt en graviditetstest;)

Krysser fingrene for deg da:D

Skrevet

Jeg bruker el-tester fra billige-tester.no, og jeg synes ikke det er noe problem å tyde dem. Man får alltid en strek..men når man har el er den andre streken helt tydelig sterkere enn teststreken..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...