Gå til innhold

Om raping...


Monica med 2 hærlige prinsesse

Anbefalte innlegg

Når kan man slutte og måtte få den lille til og rape etter hver flaske?

 

Her gjør vi det fortsatt.. Mye pga. at lille vennen ikke får sove hvis hun ikke har rapet før nattestid. Har holdt på nå siden hun var liten baby og vi har siden fødselen av slitt veldig med og få det til, noe som gjor at hun slet veldig med luft i magen og skrek 3 timer i strekk hver natt. Men er det fortsatt like viktig som før, eller kan man bare begynne og trappe ned på det? Vil det komme automatisk etterhvert?

 

Hilsen fra "rapelei mamma" hehe..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leste en gang en veldig god artikkel, som jeg dessverre ikke finner nå, men der stod det at en kan kjenne på kroppen til barnet når det ikke har luft i magen lenger. Det er da helt slapt og rolig uten noen form for anspenthet i kroppen. Jeg begynte å sjekke hvordan lillegutt var etter å ha rapet og nå som han er så stor som han er, dropper jeg rapinga dersom han er slik avslappet i kroppen! Jeg har også hatt mye hell med å gi han babymassasje, sol, måne osv. (finnes mange steder på nettet). Han både promper og raper lettere når han jevnlig får slik massasje.

 

For å svare på sp!, hehe, så tror jeg det viktigste er at du følger magefølelsen i forhold til hvordan hun har det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...