Gå til innhold

Barnevogn

mammaen til <3 Trine <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye ville du gitt for en sånn vogn som dette:

Kombivogn er et godt valg for nybakte foreldre som ønsker seg sportsvogn og dypvogn i ett. Modellen har praktiske detaljer samt gode lommer og oppbevaringsmuligheter. Bærebag og regntrekk er inkludert!

Nybakte foreldre skal gjøre mange store og små investeringer og det blir mange penger. Som foreldre ønsker man det beste for barna sine og det vet de store merkeleverandørene som tar seg alt for godt betalt. Gooba gir deg trygge og gode produkter til en uslåelig pris. Vognene er laget i henhold til lovgivning og oppfyller kraven til EN-18888 standarden.

Stor plass til barnet

Lett å legge sammen

Lett å bringe med seg når den er lagt sammen

4 x 12" lufthjul som passer alle terreng.

God stabilitet og komfort på alle veioverflater

Parkeringsbrem på alle hjul

Vendbar håndtak posisjon - barnet kan se bakover eller framover

Høydejusterbart håndtak med softgrip

Justerbart sikkerthetsbelte for å minske skader ved sammenstøt

Justerbare rygglene posisjoner - fra å sitte til å ligge og hvile

Justerbar fotstøtte

Sammenleggbar og avtagbar skjerm med vindu

Avtagbar beskyttelseshåntak forann barnet

Oppbevaringskurv under vogna

Barnevognsbagen gjør det enkelt å frakte med seg barnet

Stormtrekk som holder barnet varmt

Stoffet er lett å rengjøre

Regntrekk og barnevognbag følger med

Den er helt ny!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting.. Brems på alle hjul er svært farlig..Holdt på å gå bakover i rulletrappa engang da bremsen foran plutselig slo seg ut

Skrevet

Er Gooba merket på vogna? Vanskelig å si uten å se bilde. Men jeg har ikke hørt om det merket før og ville derfor vært skeptisk dessverre.

Skrevet

men så er det faktisk ikke lov å bruke rulletrappen når man har med vogn =)

Skrevet

Ikke lov å bruke rulletrapp? Vis meg den loven, for den har ikke jeg hørt om. Klart man må være forsiktig.., men har aldri hørt om at det ikke er lov..

Skrevet

om du leser nederst eller øverst ved rulletrappen så står det faktisk at det ikke er lov å ta rulletrapp med vogn. det er streket over barnevogn med rødt om du skjønner..

det var engang mamma var og handlet og en rulletrapp stoppet.

i rulletrappen stod en dame med barnevognen sin.

hadde hun gått nedover i stedenfor oppover i rulletrappen hadde hun stupt fremover fordi hun ikke hadde klart å holde igjen vognen.

det var faktisk de som skulle fikse rulletrappen som kom bort til henne og sa fra at det ikke er lov

Skrevet

Det står bilde på alle rulletrapper at det IKKE er lov til å ha med vogn i trappa..

Jeg hadde ikke ville kjøpt vogna det er snakk om her uansett, da jeg misliker kombivogner, og spesielt de med 4 hjul ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...