Gå til innhold

er det noen "billig" bleier som er helt greie egentlig???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en på 4 som fortsatt bruker nattbleie og en på 2.5 som trenger bleier. lurer på om det er noen billig bleier som duger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Landlord er veldig bra.

Skrevet

Ja, first price er kjempebra!

Skrevet

De landlord-bleiene fra Rema er billige, ca 35 kr for rundt 50 bleier!

Jeg kjøper Pampers på Rema. Baby-Dry , ca 88 bleier til rundt 65 kr!! :) De er aller aller best synes jeg da! :)

Skrevet

jeg syns landlord er helt ok, bruker de, koster 0,60kr stk.....men tror og de pampers maxi pakke er en god deal

Skrevet

jeg bruker bare first price sine bleier jeg, superfornøyd!

er bare litt uenig i kilo det står utenpå, men jeg har funnet riktig str nå.

trusebleiene var jeg ikke fornøyd med til eldstemann, men de vanlige er supre =)

Skrevet

Landlord fra Rema er overraskende bra, god sugeevne,de koster 24 kr for 44stk av den største str.

Åsså FirstPrice er gode de er fra 31-36 kr pakka av den største str, være obs på at den blå pakken kommer i truse bleier og vanlige. har ikke så god erfaring med trusebleiene her å de er dyrere rundt 40 kr tror jeg.. pampers er veldig tynne å dårlig sugeevne med de har å en god deal hos rema om du kjøper papp esker men alikavel blir det mye dyrere enn de to førstnevnte:)

Skrevet

hihi, da skal jeg til byn og shoppe bleier i morgen. får prøve både first price og landlord sine tenker jeg.

tusen takk for svar jenter:-)

Skrevet

Enig, vi bruker first price, de vanlige, blå. Har brukt de de siste to årene, og har ikke noe å klage på. Jenta vår er litt utsatt for eksem o.l, men har aldri fått utslett eller noe av bleiene.

De koster 31kr for 44 bleier på Kiwi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...