Tante_Sofie Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Hei, Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg.... Har en gutt på 5,5 år som bruker nattbleie. Up and Go har vært for små(med tanke på mengden som kommer) lenge, har derfor kjøpt Huggies nattbleier. Har også prøvd Libero's nattbleier. Ingen av disse holder tett. Tilnærmet lik hver natt blir det vått på lakenet, og gjerne på dyna også. Jeg blir frustrert. Helt greit at han ikke er natt tørr, men at det skal være nødvendig å vaske sengetøy flere ganger i uken er ikke greit!! Lar det for all del ikke gå utover junior, forklarer for han at det er bleiene jeg blir irritert på, og han blir frustrert selv også... Noen som har anbefalinger... Har forsøkt å få bleier på blåresept, men han er for ung.. Skal innom apoteket i morgen og høre om jeg kan få prøve på de alternativene de har. Pris er ikke viktig...koster jo å vaske også... Setter pris på anbefalinger og tips! :-)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Hadde problemer med at sønnen min også tissa seg ut, han var yngre men bruka nr 5 i pampers, up&go gjekk ikkje på han for han hadde så tynne lår. MEN når han endelig tissa på do så var eg veldig nøye med at han tissa før han la seg. Passa på at han ikkje drakk for masse på kvelden, bare vann, det er ikkje vanndrivans...... Ellers så veit eg ikkje gitt........
lykken på jord Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Hei, har også en 5,5 som tisser om natta. Jeg fant ut at jeg brutke for stor bleie, så tisset rant likosm ut på siden når han lå på siden. Så jeg gikk ned en størrelse. Om det er mengden det står på, så ville jeg prøvd å kjøpe pampers, den største størrelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå