Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Får ikke helt gripen rundt hva dette egentlig innebærer, og synes det er utrolig flaut å spørre. Er det noen som kan forklare meg dette på "det enkleste språk":) *flau*
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Kynnere er det at magen blir "steinhard";) Det er livmoren som jobber litt, men det er ikke vondt og ikke like kraftig som rier. Hvorfor er jeg ikke sikker på, men det har nok med forberedelser til fødselen å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Det er livmoren som trekker seg sammen/strammer seg http://www.babyverden.no/templates/Article____17772.aspx
Snupi27 Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 når jeg hadde kynnere kjentes det ut som om jeg ble støvsugd inne i magen. hehe. det var som et skikkelig sug og magen ble kjempe hard så plutselig gikk det over
hårsår Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Du føler at magen strammer seg sammen rundt babyen, og så slipper det taket igjen etter noen sekunder. Dersom du stresser eller er sliten kan du kjenne det sterkere og oftere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå