Gjest Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Har hatt litt blødninger så langt og var bekymret for om jeg hadde en blodansamling inntil fosteret denne gangen også slik som sist. Derfor fikk jeg henvisning til tidlig UL. Jeg er i uke 6 nå og hadde ikke håp om å få se så mye, men gynekologen var flink han og fant fort en fostersekk og viste meg en ørliten grå klump på skjermen på 3 mm med et enda mer ørlite hjerte som slo og slo så fort som bare det. Tror det først da gikk skikkelig opp for meg at det jammen meg er en liten baby i magen min igjen! Jøsses, liksom... hehe... Enda en... Det _var_ en blodansamling der nå også, men den var kjempeliten og lå ikke inntil fosteret, eller embryoet heter det vel nå, og derfor burde det ikke være farlig heller, så da kan jeg slappe av på det. Og det var heldigvis ikke tvillinger slik jeg fryktet etter den veldig tidlige positive testen. *lettet*
Musemor med tre søte små Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Så flott at alt stod bra til ;-) Må være utrolig gøy å se den så tidlig
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Ja, det er spesielt :-) Gøy er kanskje feil ord, for det er veldig vanskelig å se noe, jeg kunne ikke se at hjerte slo selv, men gynekologen så det visst tydelig og prøvde å vise det til meg. Jeg ble vel helst litt rørt jeg da. Tenk, så lite og det skal bli en skjønn liten baby.
Musemor med tre søte små Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Var det slik at du har termin samtidig som meg, 13. august? Hvis så, kanskje våres lille også har et hjerte som slår ;-) På babyverden påståes det at hjertet først begynner å slå 13. desember.
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Ja, jeg tror terminen min burde være 13. august, hadde el ca 17. november. Og gyneklogen sa han så tydelig at hjertet slo, så da slår det nok på din baby også :-)
atetop86 Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har og termin 13 august:D kanskje hjertet har begynt og slå hos meg og da:):) så gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå