:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 funker det bra? er det dyrt? jeg tenkte at om jeg skal få med meg alt og ikke ha bil, så burde jeg få tak i en bitte liten pc...
twilla Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Jeg er ganske fornøyd med min mini-pc, asus eee. Veldig enkelt og lett å ta den med seg. Kjøpte den i høst for mellom 2000 og 3000, med Windows xp. Med linus er den billigere. Men du må huske på at den har liten lagringsplass og takler ikke for mange oppgaver på en gang.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2008 det var jo ikke dyrt :-) jeg har vanlig bærbar pc nå. så det er bare sånn til skolebruk. så det er jo begrenset hvor mye den trenger og lagre. kan jo bare sende det over til den jeg har hjemme. :-)
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 http://www.euronics.no/produkter/data_og_utstyr/baerbar_pc/acer_aspire_one_a150_blaa_8_9_baerbar_pc__1 er det noe sånnt du mener ? er på jakt etter en nett pc til jul....(sønnen er hekta på msn også nå, + generellt fronter mv på skolen..). noen anbefalinger ?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 min uber-it-freak-tekniske pappa og bror har asus og er veldig fornøyd med den. pappa har dratt sin igjennom halve østen på reise i høst og den funket greit til hans bruk der nede. feks lagre bilder når minnekortet er fult osv. den er grei å surfe på også, men husk at skjermen ikke er videre stor da.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2008 ja sikkert sånn jeg mener. en i klassen har en super liten en og det er jo så lettvindt og ta med. neste år kan jeg ikke bruke bil til skolen, for det blir 50 kr vær dag bare i bompengering... så da må alt kunne bæres.. hehe.. jeg kan ingen ting om data søta, så jeg kan ikke anbefalle noe som helst. beklager!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2008 det er bra at den ikke er stor. passer fint under forelsninger og slikt det. kanskje jeg skal kjøpe en sånn i januar, den kommer jo sikkert på salg da :-)
Nattinatta Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 jeg har en aspire one. har ikke peiling på tekniske duppeditter, men samboer anbefalte denne istedet for asus eee da det er mer lagringsplass (??) på denne. Har xp versjon, betalte ca 3500 Er veldig fornøyd! Veldig liten, ekstremt lett og geniaal til nettbruk ol. Fungerer ikke så godt til spill og slike ting, men slikt bryr jeg meg ikke om så ikke no problem! Her er det rett og slett en ren nett-pc! Anbefales! Også er den veldig fin i designet. Er blank utenpå og finnes i ulike farger. Jeg har hvit, og den er "bærre lækker! ;P
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. desember 2008 takk for tips! det er jo kun nett og skole jeg bruker pc til også, så om den kan brukes til spill er ett fett for meg... hihi :-)
NormaJean Skrevet 11. desember 2008 #10 Skrevet 11. desember 2008 jeg har HP mini notebook. er suuuuper fornøyd:) den er på 120 G. betalte 2500kr (men det er personal rabatt da, sambo jobber i HP;) Sjekk mpx.no
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. desember 2008 jeg tror jeg er blind... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå