Twintipp og himmelblå Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 ...Lurer på om vi ikke skal pynte det allerede i helgen, siden vi må være hjemme, og jeg har hektiske dager før jul..
Økologisk_knekkebrød Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 På kvelden på lillejulaften.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Ettermiddag/kveld lille julaften. Tradisjon fra jeg var liten. Må seff ha julemusikk, julekaker og gjerne julete/gløgg til ) Og så ser det mer idyllisk ut utenfra, siden både mor og far banner og steiker over å skru treet fast i foten og å få juletrelysene jevnt fordelt på treet, og ikke minst pekende oppover *flire* Men det hører jo også med :oD
Minnie Mom Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Tradisjonelt sett hjemmefra (hos mamma og pappa altså) så pyntes det på kvelden lille julaften. Men vi pleier å pynte det før her hjemme, siden vi er borte fra julaften og nesten hele jula. Ikke noe vits å pynte lille julaften, da kan vi like gjerne droppe det. Så vi pynter det nok i midten eller slutten av neste uke (altså onsdag, torsdag ellre fredag, men ihverfall før helga tipper jeg).
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 De gangene jeg har jobbet sent på lillejulaften har vi tatt det bittelillejulaften, eller (før vi fikk barn) tok jeg det på morran i stedet.
Kanutten83 Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 Vi pynter treet bittelille juleaften for på lille juleaften pynter vi treet hos svigers før vi spiser namnam pinnekjøtt:)
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 Lille julaften. Resten av huset julepyntes noen dager tidligere...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. desember 2008 #9 Skrevet 11. desember 2008 lille julaften er vanlig, men ærlig talt..jeg har jo plast-tre så jeg kan jo pynte det nå om jeg vil. hehe. jeg vurderer egentlig å pynte til neste helg da. fredag kanskje.
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #10 Skrevet 12. desember 2008 Til uka en gang...vi drar ut å kjøper ett mandag eller tirsdag...å myntes det før helgen. De 10 siste årene. Jeg orker ikke stresse...så jeg pynter i god tid før lille julaften også senker jeg skuldrene..... unntaket med senking av skuldre var i fjor for da hadde vi akkurat flyttet...men tree ar pyntet en uke før julaften alikevel...
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #11 Skrevet 12. desember 2008 Jul skal være kos og forventning.... i USA pynter mange treet i begynnelsen av desember...kjempe fint synes jeg.... Det med lille julaften å folk gjerne ha for meg....men jeg gjør det slik det passer best for meg. Husk bare å følge rådene fra de du kjøper av ...sånn avklimatisering osv og husk og vann treet hver dag. Jeg kjøper alltid edelgran og bare en gang har treet tørket helt ut. Men det sto mot en terassedør som virkelig trakk og det var beinkaldt ute og varmt inne.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. desember 2008 #12 Skrevet 12. desember 2008 Yaddaline-gutt 20.02.09 Mimrer fra barndsomstiden det der - mamma som kjeftet på pappa, han ble mer og mer irritert fordi mamma ikke KUNNE forklare hva hun mente - og mamma som igjen ble irritert fordi pappa ikke kunne skjønne hva hun mente. Men de fikk da satt det opp på et vis ;o)
Gjest julestjerneblinkestjerne Skrevet 12. desember 2008 #13 Skrevet 12. desember 2008 Kvelden lille julaften...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå