Gå til innhold

Blir noen gravide her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lese her av og til (er 36 år), men synes aldri jeg leser om at noen har blitt gravide. Er det såååååååååååååååååååå vanskelig å bli gravid når man er over 35 år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! for tenk at det er noen som blir gravide her inne!!!!!!!!! :-)

Statistikken er imot oss etterhvert som alderen går, men jentene som henger her inne er i samme båt og skjønner hva det går i. Takket være dem at jeg holdt ut og fortsatte prøvingen når jeg var lengst nede og var nær ved å gi opp!

..og dessuten så er det nok mange som blir gravide nesten uten å prøve også, men de rekker aldri innom dette forumet...

Jeg er stadig her inne likeve for å heie på alle dem som har støttet meg gjennom prøveperioden, og jeg heier fortsatt!

heia, heia!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

ååååååååh : D Sååååå koselig å se bollus navnet igjen : D går det bra med deg????? Er magen begynt å vokse?? : )))så spennende !!!

Skrevet

Det tenger ikke nødvendigvis å være veldig vanskelig å bli gravid når du er over 35 men det blir ikke lettere akkurat. Ble gravid i 1 pp da jeg ble gravid med sønnen min, er i 2 pp og håper det klaffer igjen.

Skrevet

Jeg er nå gravid for fjerde gang på et år, nå sitter den forhåpentligvis også. Er i uke 18.

Stakk bare innom for å se om det var noen gamle kjente, det var det ikke. Noe som er et godt tegn :-)

Stå på jenter.

Skrevet

Eg er berre innom på besøk. Har vore ein fin stad å vere for å halde humøret oppe når ein vert motlaus av all prøvinga. Nokon av oss har og treftes på "mistet" sidene, når glede vart snudd til sorg.

Etter til saman to års prøving, sa og ma har eg no kome 18 veker på veg, og byrjar å få stor mage, så det ser ut som det skal gå bra denne gongen.

Vil berre seie lykke til, til kjende og ukjende. Og stå på, jenter!

klem frå meg

Skrevet

Jeg var inne å titta mye på de sidene her tidligere og hadde mye støtte i det.

Men så skjedde det utrolige da, ble gravid og er nå i uke 37!

Så da ble det til at jeg hoppa over i andre forum...

Ønsker alle her lykke til videre i prøvinga! Stå på, ikke gi dere!!

Skrevet

Hei på deg Tjorven! Måtte bare svare deg, siden du spør...det går fint med meg, fikk tidlig ultralyd og gyn fant et bankende hjerte i uke 6+4. Så da slapper jeg litt mer av...selv om ikke 100%. Er mye kvalm og er vel en av de få som er glad for det...er jo litt sprøtt og juble over en tur i doskålen, men det er jo tydelig symptom da...selv om det ikke akkurat var dette symptomet jeg bestilte!

Følger med dere og er ofte inne på IKM-listen og kikker!

Klem!

Skrevet

så koselig da =)) Måtte være skjønt å se hjertet slå- blir mer reelt da!!! Kos deg med spying og diverse ; )) går over !!! Ha ei god jul!!

Klemmer

Skrevet

Et lite oppmuntrende innlegg fra meg, forhåpentligvis: Jeg er 43 år og fikk i høst beskjed om at jeg trolig ikke vil bli gravid igjen. Dette var etter at blodprøver avlørte hormoner "på bærtur". Samboeren min er yngre enn meg og har ingen barn, selv har jeg tre herlige tenåringer. For noen uker tilbake tok vi kontakt med Medicus for å få hjelp - og i går oppdaget vi at jeg er gravid! Helt av oss selv!!!!!

Jeg er skikkelig redd...krysser fingrene for at det går bra, men er bevisst på at det kan gå galt også...

I alle fall: Det er håp, det er jeg et levende bevis på!

Lykke til!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har akkurat fylt 40 år og min mann nærmer seg 41. Vi har ett barn på to år og har forsøkt å få en til siden jeg spontanaborterte i februar, dvs 10 pp. Prøvde i 17 mnd før jeg ble gravid med gutten vår også, men da var jeg jo yngre. Han ble født måneden før jeg fylte 38. Det er kjempevanskelig å bli gravid nå.... Har lest på danske nettsider om ivf og ble ikke akkurat oppmuntret. De opererer med tall på 15 % sjanse med ivf på kvinner over 40. For hver måned blir jeg eldre. I dag er jeg bare så utrolig lei meg. Kjenner mensen er på vei som vanlig. Den kommer så regelmessig at en kan stille klokken. Det er godt at det er noen som er blitt gravide her inne på over 40. Godt at noen spør.

Hvor lang tid har de som er/ble gravide etter 40 år, brukt på å bli det tro? Har alltid trodd at jeg skulle få to barn, men der tok jeg nok feil....

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei. Jeg har akkurat passert 40. Fikk i går bekreftet att jeg var gravid. Jeg har prøvd i 1 år.Hadde mens murringer, men heldigvis så kom den ikke :-)

Skrevet

Gratulerer så mye mayb1!! Kjempekoselig, jeg blir sååå glad for å høre at noen blir gravide! Jeg er like gammel som deg, og da tenker jeg at det er håp for meg også! Kos deg med svangerskapet!

Skrevet

Stakk bare innom en liten tur for å se hvem som ligger rundt 35 og eldre...

Er 19 uker på vei, og fyller 36 neste uke...

Det går an!! :o)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei.

Jeg er 38 år og har barn fra før.

Vi hadde vel prøvd i ca 16 mnd. og da endelig ble det positiv test. Men det viste seg i uke 9 at den hadde stoppet å vokse. Men vi er ved godt mot igjen og venter på første mens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...