Gjest Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Har hatt litt blødninger så langt og var bekymret for om jeg hadde en blodansamling inntil fosteret denne gangen også slik som sist. Derfor fikk jeg henvisning til tidlig UL. Jeg er i uke 6 nå og hadde ikke håp om å få se så mye, men gynekologen var flink han og fant fort en fostersekk og viste meg en ørliten grå klump på skjermen på 3 mm med et enda mer ørlite hjerte som slo og slo så fort som bare det. Tror det først da gikk skikkelig opp for meg at det jammen meg er en liten baby i magen min igjen! Jøsses, liksom... hehe... Enda en... Det _var_ en blodansamling der nå også, men den var kjempeliten og lå ikke inntil fosteret, eller embryoet heter det vel nå, og derfor burde det ikke være farlig heller, så da kan jeg slappe av på det. Og det var heldigvis ikke tvillinger slik jeg fryktet etter den veldig tidlige positive testen. *lettet*
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Så herlig :-) Og fint at det ikke var noe farlig med den lille :-) Men kjønn så du ikke? *knis*
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Hehe... Nei, DET er nok litt i tidligste laget! Var så vidt vi i det hele tatt fikk sett den lille, var jo knøttliten. Skal tilbake i uke 11, men tror fortsatt det er for tidlig da.
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Må være en herlig følelse å se den lille for første gang, knøttliten eller ei :-)
~Milly~ Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Har ikke fått med meg at du er gravid igjen jeg..! Gratulerer!!! =)) Så herlig å få se hjertet såå tidlig da! Lettere å slappe av da ja Artig og kunne fortelle barnet når det blir større da, at du så h*n når h*n var 3 mm =)
Mersa og gutta <3 Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 Å, så koselig! Er noe magisk med første ul! Og greit det ikke var tvillinger! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå