Gå til innhold

jeg har exphil eksamen på mandag men kan absolutt ingenting :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette kan aldri i verden gå fint!! jeg klarer ikke å lage meg et system i hodet for å sortere hvem de forskjellige er og hva de tenkte og drev med. Jeg har rett og slett ikke interresse for dette. og selvom jeg prøver å være flink å huske ting og se de store linjene for å klare å stå så blir det bare verre og verre. Orker ikke stryke for da har jeg det hengende over meg helt til våren og da er jeg opptatt med babyen osv.

kan noen sende noen gode exphil vibber til meg?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvilken bok som er pensum hos det , men les Helge Svare sin bok I Sokrates fotspor. Den er lettlest og fortåelig.

Lykke til!

Skrevet

huff føler med deg, skal ha logistikk eksamen i morgen og kan heller ingen ting!

Men øsnker deg mye lykke til. .håper det går bedre enn du tror nå! Stå på

Skrevet

Kjipt... Men da er det jo bare en ting og gjoere (som du sikkert innerst inne vet)... Ta seg i oera og lese!

For meg har det pleid å hjelpe og notere og å lese foerst og bli hoert av noen etterpå.

Lykke til =)

Skrevet

les les å atter les! Dette klarer du!

Jeg leste i kun 1 uke før eksamen, hadde tatt de oppgavene men det var det.

Jeg trodde jeg ikke kunne noen ting for slik som deg fikk jeg ikke til å lage system i hodet. MEN fikk om Platon å staten, å den eksamen fikk jeg faktisk B på :-)

Skrevet

vi har kompendie med skriftsamlinger og en som er som en sammendrag om exphil. husker ikke helt hva boka heter og den ligger i bilen mannen har akkurat nå.

skal lese masse!!! men føler bare at det ikke hjelper et fnugg!! absolutt ikke som å lese til andre eksamner for der klarer jeg å samle trådene!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...