Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Fødtmedenpilleipana..:.. Hvor er hun blitt av?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Hun er sur for at hun fikk dritt i forbindelse med hytteskrytet og har tatt seg en pause.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Søk på innlegg med nicket hennes, så ser du hva det gikk i...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2008 #5 Skrevet 15. desember 2008 Hun har jo vært her VELDIG mye etter det da!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2008 #6 Skrevet 15. desember 2008 Hehe, jeg kjenner henne jeg ) Den linken hun la ut den gangen førte til veldig mye utleie som fortsatt pågår, så tror ikke hun ble sur av det akkurat! :oD Hun er bare busy-busy om dagene, derfor er hun ikke her.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2008 #7 Skrevet 15. desember 2008 ooo..sjalusien oser!noen tok det som hytteskryt,andre skjønte smartheten med å reklamere for den på en side med barnefamilier når det var det hun ville ha.smart tenkt pilla!;-) hun har forresten svart mange av mine innlegg etter den gang da,så det er ikke etter det at hun sluttet å henge her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå