mamma06og 10 Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 jeg hadde siste mens dag den 29 november, kan jeg da ha blitt gravid når jeg hadde sex den 8 desember ?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Siste mensdag eller første dag i siste mens den 29 november? Det er i så fall det siste man pleier å regne ut fra (altså første dag i forrige mens). Om du kan ha blitt gravid da kommer jo helt an på hvor lang syklus du har og sånn, men det vanligste er jo at man har 28 dagers syklus med EL ca midt i, dvs at EL-dagen din burde vært 12. desember. Sæd kan jo leve noen dager, så det _er_ jo mulig... Men som sagt det kommer an på endel ting. Selv hadde jeg syklus på 29 dager, men EL var ikek før på dag 17, så jeg hadde jaffal ikke blitt gravid da )
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 nå er det lagt i fra sikkert at vi har lik syklus mn jeg hadde første mensendag 28.11 og fikk positiv el test den 9 desember, testet ikk 8 så vet ikke om den ville slått ut da og, men... SÅ alt er mulig. Men som hun over her sier kommer det jo helt ann på syklusen din.. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå