Gå til innhold

Statisk sett, hva er vanligst nå til dags...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var jeg nok unntaket som avvek fra den regelen...for mine foreldre er fremdeles godt gift. Hans også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det tror jeg faktisk ikke. Det finnes mange eksempler på at ekteskap kun varer i få måneder, og der enkelte presterer å gifte seg ikke en, ikke to, men MANGE ganger. Da tror jeg man tar lett på ekteskapet. Vi er iallfall villig til å jobbe for det, om det skulle oppstå problemer.

Til anonym 21:45, i tilfelle innlegget legger seg på helt feil sted...

Skrevet

Stor A4-familie: 3 barn, samboer og meg.

Skrevet

Vi er mini og vært det i 7.5 år

Skrevet

Vi er så langt en A4-familie, og vi håper at det fortsetter sånn.

Skrevet

A4

Men..... nå er ikke statistikken så dyster som mange skal ha det til...

Ja, halvparten skiller seg, men av disse er det mange av de samme som skiller seg flere ganger gjennom livet, og dermed forverrer statistikken.

Skrevet

Vi planlegger å bli en A4. Mener ikke den gammeldagse A4 hvor mor er hjemme med barna og lager mat til mannen kommer hjem fra jobb!! Vi har et forhold som er basert på tillit og respekt, mye snakking og litt krangling - kan ikke være enig i alt heller;) Ingen av oss er langsint, så vi får hverandre til å smile/le like etterpå. Både mine og hans foreldre er skillt, vi mener begge at vi har lært av feilene til våre foreldre. Vi er ikke gift etter 6år sammen, men med førstemann på vei og ny leilighet som snart tas over så får vi nå se hva som skjer.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...