Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Regner med at du har noen små som henger rundt deg som små limtuber nå og at dere koser dere glugg i hjel:-) Deilig at du fikk komme hjem i dag! Håper formen stiger raskt nå sånn at du er god igjen til jul:-) Klemmer sendes
Karomamma Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Så godt å høre at du er kommet hjem!!! Du er lette, tenker jeg Og jeg som har fri i morra og er kvitt sykdom i heimen (Karopappa dro på jobb i dag...), men da får jeg besøke deg en annen gang og helst ikke på sykehuset Fortsatt god bedring og stor klem fra meg!
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Så flott å høre at du har fått kommet hjem igjen,ønsker deg fortsatt god bedring og velkommen hjem .:0)
Gjest Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Nå ble jeg glad altså =)) Nå må du bare komme helt til hektene igjen.Å ikke stress med julestria =)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 Tusen takk alle sammen! Det var utrolig deilig å komme hjem! Jeg er på bedringens vei, om enn noe medtatt, og nå skal jeg bare dirigere andre rundt her så det blir jul i stua... De få kreftene jeg har får gå til ungene og bli-frisk-tanker... Jeg er både lettere og lettet. Bonusen av dette her får være at jeg har gått ned 5 kg til ;-). Ikke en metode jeg ville ha valgt, men... Ta det pent den siste tiden før jul, alle sammen! Og fortsatt god bedring til deg, Klatten!
♥Snulder Skrevet 15. desember 2008 #7 Skrevet 15. desember 2008 Så godt å høre at du er kommet hjem igjen! Jammen har du hatt en stri tørn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå