Gå til innhold

Hva skal til for og få samboer til og forstå ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så fortvilet over hvordan vi har det :-'( Egentlig er han verdens snilleste. Ibegynnelsen var han kjempe flink og hjalp til her hjemme. Nå må jeg bli sikkelig sur for at han gidder og løfte en finger. Han koser og leker med sønnen vår men når det kommer til de tingene som og skifte bleie,bade,stelle og legge er det tydligvis veldig kjedelig. Jeg har sluttet og spurt han nå for jeg er så lei og må be han om ting heletiden og lite artig er det med sure miner når jeg spør om en hånd også. Forrie uke så hadde jeg lyst til å lage kaker med eldste sønnen vår, så spurte jeg om ikke han kunne finne på noe med vår yngste sønn, nei må jeg det da fikk jeg svar tilbake. Jeg prøvde alikavell og lage kaker med eldste sønnen. Måtte bare gi opp for samboer bare satte og kikket på fotball kampen og lot ansvaret med og følge med yngste sønnen bli til meg. Har prøvd og pratet med samboer fler ganger og han lover og prøve og hjelpe til. Var ikke slik jeg hadde sett for meg at familien vår skulle bli. Enkelte ganger prøver jeg og se for meg et liv uten han og frister til og bare hive han på dør egentlig :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg gått til det skrittet å faktsik truet med at hvis han ikke skjerper seg NÅ, så går du! Tar med deg barna.

Jeg hadde en sånn samboer jeg.. Han er min x nå.. Man klarer det ikke i lengden.

Skrevet

Hiv ham på dør, da skjerper han seg kanskje. Hadde aldri orket en sånn mann.

Skrevet

Min erfaring med menn (dvs mann, har bare hatt en), tilsier at de lærer aldri før de må. Jeg var nødt til å flytte fra ham, for jeg orket ikke mer av den latskapen. Og så lat som han var, fikk jeg det bedre alene. Nå får han moren sin til å komme på besøk for å vaske. Eller søsteren. Han er rett og slett litt ubrukelig til husarbeid, og jeg finner meg ikke i å stå med alt arbeidet alene. Så da er det bedre å bruke tiden på å rydde opp i min egen dritt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...