~~DoraDora~~ Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Behandler dere steforeldrene deres på lik linje med deres egne foreldre? Forventer dere å bli behandlet på lik linje som deres egne barn av dem?
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Nei, siden min eks-stefar var en psykopat, og min eks-stemor også var en psykopatisk kjerring som GIKK INN FOR å få meg til å føle meg uvelkommen, og for å ødelegge forholdet mellom meg og faren min, så gjør jeg ikke det. Steforeldrene til samboeren min, behandler jeg på samme måten som foreldrene hans, og det samme med stesøsteren hans og stesøsteren min
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Nå har jeg vokst opp med min stefar fra jeg var 2 år, hvor min biologiske far ikke har vært noen serlig farsfigur for meg. Men jeg har aldri kallt min stefar for Pappa, å jeg har aldri forventet å bli behandlet som hans eget barn. Han har to stk. Han sier han ser på meg som sin egen datter, på lik linje som sine andre barn. Er kjempe glad i sefaren min, å han har gjort alt det min far ikke gjorde.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Har en stefar, og jeg har de samme følelsene for ham som jeg har til min egen far. Har et godt forhold til begge. Har alltid blitt behandlet på lik linje som hans egne barn, nesten bedre til tider. Men så har han vært stefaren min siden jeg var 3 år.. Vet ikke hvilket forhold jeg har hatt om jeg hadde vært mye eldre da han kom inn i bildet.
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Jeg tror jeg behandler stefaren min "bedre" enn min biologiske far, for stefar har vært mer pappa for meg enn min biologiske far. Jeg kaller også stefar for pappa.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Stemødre kommer, stemødre går.. Derfor litt vanskelig å behandle dem som annet enn midlertidige gjester i mitt liv. Og omvendt sikkert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå