Gå til innhold

6+0 i dag


sweetchiquita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6+1 i dag og har full panikk her jeg ligger på sofaen og føler meg kvalm. Jeg har ikke tenkt å være kvalm dette svangerskapet..... Var helt fin sist og det vil jeg være denne gangen også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, dere som er i uke 6

 

Jeg er også blitt kvalm og uggen, føler meg litt småsyk og har vanskelig for å konsentrere meg. Vi får tenke på at kvalme er et godt tegn:) Men det er ikke så lett, da. Sofa, ja, det høres herlig ut!!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff, ja! Jeg føler meg ikke kvalm men veldig rastløs og ukonsentrert, rar følelse. Som om jeg var på fest i går og sov veldig lite..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske ok form for dagen, men lunta mi er ikke lang, merker jeg..... Ellers har jeg en stund vært veldig kvalm, men det er gått litt over. Har litt ømme bryster da. Jeg går på fragmin-sprøyter i magen hver morgen. Det er litt ubehagelig, men det er nødvendig, og jeg er overlykkelig over at alt føles bra ;)

 

Jeg tenker å bestille ul om et par uker jeg. Vil ikke stresse med det ennå i allefall. Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor bruker man fragmin sprøyter egentlig? Jeg skal til legen første gang i morgen og tenker å bestille ul om ca en uke tor jeg. Gleder meg til å få vite at alt går bra, fint å vite hvordan det går der inne:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 6+0 i dag. Har ikke så mange symptomer faktisk,skulle ønske jeg hadde litt flere egentlig..

 

UL tenkte jeg å ta i uke 11-13 en gang. Egentlig kunne jeg tenkt meg en før det også, men det blir litt mye synes jeg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at der er flere som er ca like langt! Er 7+0 på fredag. Synes det går såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå tregt.

 

Fragmin må jeg ta fordi det helper spiren min til å holde seg fast.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7+1 i dag.

Juleferie;) Har vært hardt å lese til tre eksamener med alt dette søvnbehovet. Noen dager har jeg også vært litt uvell hele dagen.

 

Men nå kan jeg bare nyte julefeire!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ta ultralyd så tidlig?

man skal jo helst ikke gjøre det med midre det er om mistanke på at noe er galt?

Å det er ikke mye man ser så tidlig som nå.. er jo en liten spire på ca en halv cm :)

 

er selv 6+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...