Erisa* Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Er det noen som har erfaring med denne? Vurderer å kjøpe den...
Ksenia & Anjem Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 den er kjempegod å trille solid
Offshore-mamma Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Hei, vi har en sånn! Kjempefornøyd!! Liten når den legges sammen, og lett å trille. Veldig god dersom en liker å gå turer i mer "ulendt" terreng. Kjenner ei som brukte den på fjelltur tilogmed (!) Vi bor i by, og har ikke noe negativt med vogna utenom handlekorga under som er i minste laget, men sånn er det med de aller fleste småtrillene. (Bare bra så stopper shoppingen av seg selv pga lagrinsplassen, hehe) Jeg gir den en god terningkast 5. :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå