Gå til innhold

Brio Race trille


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med denne? Vurderer å kjøpe den...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den er kjempegod å trille :) solid

Skrevet

Hei, vi har en sånn! Kjempefornøyd!! Liten når den legges sammen, og lett å trille. Veldig god dersom en liker å gå turer i mer "ulendt" terreng. Kjenner ei som brukte den på fjelltur tilogmed (!)

Vi bor i by, og har ikke noe negativt med vogna utenom handlekorga under som er i minste laget, men sånn er det med de aller fleste småtrillene. (Bare bra så stopper shoppingen av seg selv pga lagrinsplassen, hehe) Jeg gir den en god terningkast 5. :-) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...