Gå til innhold

hmm pupper?

mamma til Eirik 7 mnd :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

når stopper brystene å vokse?? må kjøpe nye bher, men usikker på om jeg skal kjøpe mamma bh eller vanlige. men jeg aner ikke når de er "ferdig vokst" før babyn kommer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine har vokst ganske mye fra jeg fant ut at jeg var gravid, i uke 4, og frem til uke 19-20... Nå er jeg i uke 24 og de har ikke blitt noe større på en stund nå. Virker som om det har stabilisert seg litt :)

Men de blir vel et hakk større når melka begynner å komme når babyen er ute, puuh!

Jeg har bare kjøpt vanlige bh hittil, og så kjøper jeg ammebher når babyen nærmer seg :)

Skrevet

Takk Takk =)

Skrevet

ett tips...gå med "løsdrift" mest muligt for å herde vortene litt.Blir fort såre og blemmer når amminga starter:)

Skrevet

En ide er å kjøpe BHer med innlegg inni som kan tas ut. Så tar du bare ut innleggene når puppene vokser enda mer.

Mine pupper har vokst en del nå, men sist ble de mye større når jeg ammet! Men uansett vanskelig å kjøpe en perfekt størrelse da, for puppene varierte jo i størrelse fra time til time, og fra måned til måned...

Skrevet

Vil anbefale deg å kjøpe noen gode mamma/amme bh'er!

Disse er gjerne litt stretch og kan da utvide seg litt ekstra om puppa vil bli enda større!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...