Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Det er grunn nok til å ikke være sammen med en altså...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Ja, det kunne jeg. Det er ikke så viktig for meg, men det er selvfølgelig veldig deilig! Men hadde respektert det dersom han ikke hadde villet..
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Det hadde vært litt trist, men hadde han vært drømmemannen med stor M på ALLE andre måter,kunne det gått.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Ja, hvis han var god på alle andre måter. Men det beste er om han er god på alle måter OG slikker...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Jeg er sammen med en mann som ikke slikker meg lenger. Har vært sammen i mange år, og i begynnelsen slikket han meg masse. Grunnen til at han sluttet med det, er at jeg har vært endel plaget med soppinfeksjoner i underlivet, og han synes det er ekkelt. Gjør meg egentlig ingenting. Heller det enn at han later som at han liker det, og holder på å brekke seg.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 harregud når begynte oralsex å bety mer enn personlighet. Typen min "maser" om å få lov å kose der nede, men jeg føler meg ikke vel me det uansett om jeg kommer rett fra dysjen. Det har jo skjedd og er jo godt, men føler at det må være ekkelt for dem så derfor føler jeg ubehag. Men å blowe han har jeg ingen problem med:)
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 Siden jeg i utgangspunktet ikke er så begeistret for det, så er det ikke noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå