Gjest Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Eller? Se her: http://pregnancy.about.com/od/boyorgirl/ss/itsagirl_3.htm
Nøtt Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Da vi var på UL i dag, så vi tre streker. Jordmor sa at det ikke var tvil om at det var ei lita jente, og det var kjønnsleppene vi så. :-)
Elviraen Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Synest der ser helt umuli ut å finne hva som er hva på disse bildene jeg....... ser jo ikke ut som noe egentli....så atår det med store bokstaver ITS A GIRL...... som om det var så innlysende..........!?? fatter ikke hvordan dere ser to eller tre "streker" i d heletatt jeg.... ser jo to kjønnslepper på noen av de her bilda da, men da er det jo ikke 3 treker!? huff...
Gjest Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Hmmmm.... Vi fikk også se tydelig tre streker... Og jordmor sa at hun så midt mellom beina og det såg ut som ei jente... Lurer på hvor mye jeg skal tro på det... Vi filmet ultralyden og jeg har sett på de tre strekene mange ganger:)
♥Cherrypie♥ Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 nei ul-bilder er sannelig ikke lette å lese for oss som ikke har trente øyne for sånt! men hvis jm sier at det er 3 streker så er det jente ja:) fikk tilogmed bilde av det med førstefødte fra ul,så det kjempegodt (var utrolig klare bilder vi fikk da...)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Så rart, min jm sa på ul igår at kjønnsleppene vises som 2 streker, mens hos gutter kan man se tre streker i tillegg til utstyret. samt at i noen tilfeller blir man lurt av navlesnoren som ligger foran, og 'skjuler' den tredje streken hos gutta- men at man likevel burde se tissen på gutter. Og hun her var sjefen for avdelingen og har holdt på i mange år..
Sofapute Skrevet 11. desember 2008 #7 Skrevet 11. desember 2008 Har også hørt og lest at 3 streker er jente, men kan det være at det er 2 streker når forsteret ikke er så gammelt?? Altså noen uker før den vanlige UL? Spennende dette her!
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :) Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 3 streker er det sikreste jentetegnet ja. ser omtrent slik ut: )|( Gutter har ikke streker mellom bena de har en stor pung og en lang tut som ofte står rett ut fordi de ligger i vann Vi har en gutt fra før og når vi så han midt mellom bena så vi rumpehullet (eh, ja) og en stor pung og en stor tiss. Med jenta i magen har vi nå tre ganger sett de tre strekene og alle har understreket at dette er kjønnslepper, vi har også sett kjønnet med egne øyne på ultralyd. I tillegg har dem alle sagt at gutter ikke har disse strekene, noe vi også vet fordi vi har en gutt fra før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå