Gå til innhold

Kraftige kynnere i kveld!!! PUH

Anbefalte innlegg

Skrevet

I ettermiddag/kveld har jeg hatt skikkelig kraftige kynnere. De er lokalisert helt øverst i magen, der den går fra mellomgulv til å bule ut. Kjennes nesten ut som knivstikk eller noe. Babyen oppfører seg normalt, men jeg er kvalm, har hodepine, og disse krampene som kommer og varer lenge. Det er helt sikkert ikke rier, for det er for tidlig (7 uker igjen) og de er kun lokalisert i ett område høyt oppe. Men gudbedre så ubehagelig det er! Er dette noe andre har opplevd? Når opplevde dere det i så fall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan være rier. jeg hadde ringt føden,du nevner jo hodepine...det er ikke svangerskapsforg. da? ring føden du, så er du sikker iallefall

Skrevet

Det er ikke svangerskapsforgiftning. Har fått sjekket det hele veien, og til tross for proteiner i urinen, var det ikke det. Jeg har nettopp begynt på antibiotika, har 4 dager igjen. I natt har magen buldret og braket uten at jeg har sluppet fis særlig mye. Og i dag, nå i morgentimene iallefall, er ryggen sliten og har en følelse av en finger som stikkes inn der det gjorde vondt i går. Vurderer å ringe jordmor i dag, ja, hvis det ikke bedrer seg. Men jeg klarte å sove i natt, da.

Skrevet

mulig du ikke tåler antibiotikaen da.. da kan man få litt sånn influensakvalmende følelse. å mye luft i magen..er de som kaster opp veldig mye av sånne medisiner..

syns virkelig du skal snakke med legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...