Gå til innhold

Tror jeg er verdens dårligeste

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjæreste :-( Fant ut i går at minn mann hadde hatt med seg sin 23 år gamle (drit fine) kollega på jobb.Hun kjører varebil på en annen rute. Det vil si 9 timer i en lastebil alene...Bare for hun ville være med han en dag på jobb....Jeg gikk i taket!!!!!!!! Ble bare SÅÅÅÅ forbannet(les:sjalu) Kalte han OG hun de verste ting...Men jeg kan ikke si at jeg angrer heller :-( syns ikke det er greit at han drar med seg de andre kvinnlige sjåførene på jobb bare for selskapet sin skyld....Fy WHAT TO DO???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi. Du er skikkelig sjalu du....Hjelpes. Si det til han at du ikke liker det og da respekterer han nok det. Men å kalle han (og henne som er totalt uskyldig) for de verste ting, hjelper overhodet ikke....Hadde nok blitt irritret på deg om jeg hadde vært kjæresten din, ja...

Skrevet

ja jeg vet. :-( men han sa med en gang at det aldri skulle gjenta seg om jeg ikke likte det...ååååå fy meg!! men jeg angrer jo ikke! hva er gale med meg???? Går det ann å bli SÅ sjalu??

Skrevet

jeg leste først "hatt seg med en 23 år gammel kollega"

men så så jeg at det sto; "hatt med seg"

det er to veldig forskjellige ting, og du kan ikke være så sjalu, det blir bare vondt for deg! hvorfor er du det??

JEg så at du skrev om et dårlig ekteskap før, men..... han nye da, han valgte du jo sikkert fordi han var trygg og grei?

trygge greie menn, kan ha jente venner uten å ha seg med dem i bilen.

hva du skal gjøre??? Jo du skla klare å stole på kjæresten din, da blir det lettere for han å puste, og lettere for deg å leve. Når man er så sjalu så har man makt, og det er ikke gort for noen, at en har makt i et forhold....

Lykke til, jeg håper det går fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...